6 h kvar!!

Nu är det bara sex timmar kvar tills vi sitter på planet! :D
Så himla härligt! Om tolv timmar är vi redan i Grekland. I värmen och solen! :)
JAG LÄNGTAR SÅ OTROLIGT MYCKET!

Allt är packat, lägenheten ser fin ut... nu är det bara att försöka få några timmars sömn också. Typ tre...

Blev så att jag for o tränade ikväll ändå. Fast jag inte hade tänkt det. Men jag är glad att jag for för det var kul och kändes mycket bättre än i måndags!

Ska försöka uppdatera nån gång under resan också. Men annars kommer det en redogörelse när vi är hemma i Skellet igen.

Puss o kram o ha de bra här hemma!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Little miss Sunshine, Maya

Have a lovely trip! Take care of each other and the chamels. Hope Mattias doesn't sell you for one or three. It would be nice if you came back to your lil sis. Other wise I'll miss you! Take many pictures and UPDATE yor blog and travel book. I will water your flowers. DON'T get to brown!!!
Kisses and hugs.

Postat av: Anonym

Ha de underbart, och sola lite för mig också ;)
kram Malin

2007-08-23 @ 08:57:03
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: idos

NJUT NJUT NJUT! Puss!

2007-08-23 @ 10:12:43
URL: http://idos.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback