Besök av Mayan o Bossen

Hej!

Ojoj, fullt upp hemma!
Sov ända till kl elva när Sandra o Anja plingade på dörren.
Sen var det bara att stiga upp o fortsätta med stöket.
Jag o Matte har vänt ut o in på sovrummet o placerat det i rummet.... i form av typ 100 kg tvätt!
Tvätt imorgon och det kommer att ta tid!
Men vi försöker som göra fint hemma så vi ska trivas lite bättre. Bara vi kan bestämma oss så kommer nog hallen att målas om väldigt snart. Och vi satte upp allt det röda i vardagsrummet igen. Känns mycket bättre än det turkosa! Mysigt!

Maya o Boss var alldeles nyss här. Supertrevligt! Lite bilder dårå...

Åh.. verkar som att bilduppladdningen inte funkar nu igen... :(
Kanske sen ikväll ;)

image324 
Stolta kattmamman lånar datorn medans kissen springer runt o nosar...

  
Bosse hann vara precis överallt i lägenheten o kolla, men till slut var nyfikenheten stillad och jag fick hålla i honom en stund...

image329


Kommentarer
Postat av: karin

vilken söt kisse:) ha så skönt i grekland!
kram

2007-08-21 @ 05:01:49
Postat av: idos

Bosse är söt :)

Postat av: Mayamamma

Hahaha linslusar! det gulligaste kortet är ändå då ni pussas. :P
Jag tror Bosse gillade att hälsa på moster Pia :)

2007-08-21 @ 22:38:44
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback