Bilder från Göteborgsresan

Ja, här kommer dom! Bilderna från när jag åkte ner till Göteborg o hälsade på Erika.

image255

Jag åker tåg ner. Liggvagn. Sköööönt! Äntligen en chans att ta igen lite sömn. Sov nästan hela vägen :)

image256

Första kvällen - medelhavsinspirerad middag hemma hos Johannes o Erika
image257

Johannes for till en kompis efter han ätit o Erika och jag satt hemma o pratade, drack vin o spelade super mario

LÖRDAG

Jag följde med Erika till hennes urbana, tjusiga gym med stora glasväggar. Och tyckte faktiskt det var riktigt kul att gymma! Bra det, för jag o Jess har ju sagt att vi ska börja. :)

Sen när vi gymmat klart så kom Sofie också till Götet. Johannes hämtade oss med bilen och vi for o handlade på ett stort Coop, skyndade oss hem och lagade mat o duschade för att åka på Kräftskiva.

                

image274
Perfect timing by Johannes (som blåser serpentin på erika just som sofie tar kortet)

SÖNDAG

Söndagen var dagen när vi bestämt oss för en utflykt till Smögen. Tyvärr var det också den dag då det var som sämst väder medans jag var där. Men vi hade riktigt trevligt ändå.

 Dagen börjar med att vi kämpar med garagedörren. Alla tre behövs för att få upp den!

 Tre girls på väg på utflykt

 Napoleon Dynamite gör oss sällskap på resan (Liger!)

 Mina modeller - Sofie och Erika

  Vid hamnen

  Lunch på Roys - jag o sofie åt fisk, erika bakad potatis

      

image290

image291

 image294

Ja, det var en riktigt härlig dag. Sen när vi kom tillbaka till Göteborg så var vi rätt trötta. Sofie skyndade hemåt, jag o Erika softade i hennes lägenhet. Lagade mat o myste på.



MÅNDAG

Sista dagen i Göteborg spenderades inne i stan. Vi strosade runt på Haga, småshoppade lite, åt sushi till lunch och sen skull Erika jobba. Jag hann med att träffa Maria också, Vi fikade och sen blev det lite shopping. Jag köpte ett par svarta byxor :)

image295

image296

Efter det åkte jag flygbuss ut till Landvetter bara för att inse att planet är försenat med 1h 20 min! Så det blev en lång väntan... men jag kom iaf hem och det var skönt!

image297

Utsikt från planet :) Vackert!

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLT UNDER DEN HÄR HELGEN, ERIKA!!
Superkul att få komma o hälsa på dig. Jag tycker vi hann med riktigt mycket.
Kraaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: idos

Åååh vad mysig din minisemester verkar ha varit :)
Lyllos!!
Puss ses ikväll :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback