bildkomplettering

ONSDAG

 Sötaste lilla Anja (och mamma sandra) kom förbi och hälsade på. Anja fick ett kex med chokladöverdrag. :D

 Systrarna Burman dansar dansmatta hemma på Floran

 Sistaz..

 ida, Maya o Vickan

 Matte o Joel kom förbi :)

 Matte spöar Ida på dansmattan

 Joel o Jessica, Johanna i parken

 Kusinerna - Maya, Emanuel o Pia


TORSDAG

 Reklambild. Byske Havsbad at sunset

 Pia + sunset

 Sofie o Martin var upp o hälsade på

 Pia o Maya, torsdag

 Jag och en massa blondisar? :P

 Jag, Cilla, Julia o Ida, dansgolvet på Lanternan

 ida dansar :D I love it!

 Maya också :)

FREDAG

 jag o Totte, fredagmorgon (morgonfrilla o halvbakis :P men totte är ju fin iaf?)

 Trött?

 på stenen

 Totte, snyggaste katten i hela Byske socken ;)

 Två av mina favvokillar :)

 Farbror Tommy


That's it for today!
See ya!
Puss o kärlek till hela världen... :) /Pia

Kommentarer
Postat av: Per

Kul att se att man har lyckats smita in på en bild här också :-) Känns lite konstigt att ha lämnat skellefteå men jag lär säkert göra någon smygvisit ändå! Fattar inte hur dom på CK ska klara sig utan mig.... särskilt uppe på kitchen :-P
Ha det gött cooling och se till att hålla ställningarna med kaffekoppen i högsta hugg på kitchen!
//Per

Postat av: Elin

Så kul med bilder :) Dansbilden på Ida är typ den bästa bilden jag har sett i hela mitt liv!!! :) Kramar

2007-08-09 @ 01:13:37

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback