Gummibåt!

Idag har jag och Jessica alltså åkt gummibåt nerför älven. Det var precis lika härligt som jag förväntat mig - om inte bättre! :)
Vi for hemifrån kl ett och sen pumpade vi upp båtarna vid rovön. Det tog nästan en timme innan de var färdiguppblåsta och åkklara.

image250

image245

När vi väl lyckats fylla båtarna med luft så promenerade vi ner till vattnet, sjösatte, kröp i och bara njöt!
Helt imponerad är jag över hur snyggt vi kunde styra när det verkligen behövdes. :)

image246

image247

Vi har haft en grymt härlig dag. Steg i land vid östra leden halvsex och blev upplockade av Mattias.
Sen blev det hem o vila, duscha och sen grilla här utanför oss. Vi hade tänkt spela kubb också, men tiden sprang iväg. Så det blev middag och sedan Jessica och Station8, där de för ovanlighetens skull spelade superbra musik. Mycket dans o mycket svett! :D

image248

Snyggaste Julia vid grillningen

image249

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, va avundsjuk jag blir på eran båtfärd! såg helmysigt ut ju! Jag måste försöka hinna med en sån tripp innan jag flyttar!
Hoppas du har det super i Götet! Ses vi på festen på onsdag? :) Kram på dig!

2007-08-10 @ 01:20:15

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback