Maya o Julias fest

Igår hade Maya o Julia deras fest.
Jag o Matte åkte dit med Maya. Det var ganska städat. Tror det var mest Julias kompisar för jag kände inte så supermånga. Lokalen var fin, men nästan lite stor... man skulle nog behöva trycka in ett hundratal människor där, för  nu kändes det som att det var lite folk, men det hade ju varit proppat om det varit i en lägenhet.
Förkyld som jag är fick jag ju så klart ont i huvudet o halsen o blev supertrött.. så när Maya o Matte (knegarna) åkte hem till Getberget så hakade jag på. Får ta igen det nån annan dag!

Lite folk som var där:

         

Sen for vi hem o hälsade på Bosse :) Plus testade gungan o lite annat man kan leka med på vägen...

image316

image317

image318

image319

image320

Kommentarer
Postat av: idos

vilka fina kort Pia :)
synd du inte orkade hänga med ut och shaka! men vi får väl ta det till hösten nångång;)
jag kommer ju garanterat komma hem och shaka lite då och då!

Postat av: Maaaayaa

Nice pics. Jag har typ likadana på min blogg. hihi. :)

2007-08-19 @ 15:03:10
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback