Så duktig att jag nästan mår illa! :D

haha, idag har verkligen varit en dag när jag gjort mkt nytta.

1) Steg upp KL SJU och började tvätta. ÅTTA tvättar hann jag med innan tvättiden tog slut... Pust!

2) duschade :D mycket bra. haha

3) Hämtade mamma, skjutsade hem henne o hämtade tvätt som hon tvättat åt mig!

4) Åkte till Fällfors o hälsade på Mattes föräldrar innan vi ska åka + lånade deras torktumlare!

5) Hämtade mitt nya 2 gb minneskort! :D Yippie!

6) Kom hem, fortsatte vika tvätt...

7) Dammsugade och torkade golven inne i sov- och badrum

8) Började packa så smått medans Maya lånade datorn (och hämtade sin bh som jag tvättat åt henne)

Hehe, så det har handlat väldigt mycket om tvätt idag. Skönt att få det gjort. Imorgon ska det städas klart och packas. Samt hinna med en ansiktsbehandling och träffa Jessica... och helst lite dansplanering!
Ojoj! :)

Vi ses! kramar, Pian

image339
Maya tyckte att min växande tvätthög (med ren tvätt) var otroligt rolig och fotade mig :)

Kommentarer
Postat av: idos

ojjojj det va rinte lite tvättat det, bra jobbat :)
Du är smart som städar innan ni åker...känns alltid bättre att komma hem till ett snyggt hem så man slipper städa det första man gör :)
Imoooooooooorrn åker ni ;)

Postat av: Maya

Ja högen va rätt kul. Skulle kanske fotat högarna på golvet oxå, så folk verkligen kan förstå hur mkt det var. :P

2007-09-10 @ 17:49:01
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback