Tjabba tjena

Mitt i natten och lite till...
Har bestämt mig för att uppdatera på riktigt imorgon! :D
Snabb version: var ut onsdag, torsdag
Jobbat torsdag, fredag, lördag, söndag och jobbar även måndag.
Sen är jag ledig tisdag, onsdag (varför då?), jobbar torsdag och sen bär det av till göteborg för att hälsa på Erret. Ska bli riktigt skoj! Bara jag kommer mig för att boka biljetterna... :S Typiskt mig att vara ute i sista stund.
Sen har jag tagit på mig att jobba fre, lör, sön nästa vecka. Vet inte varför? Eller, jo... det vet jag. PENGAR!
I need them... sad but true.
Bilder o kommentarer får bli imorgon.

Kärlek till alla! <3
/Pia

ps. Läs Ashimas bok!

Kommentarer
Postat av: idos

men duu, visst är du hemma till mayas o julias fest?!

Postat av: Erika

Åååh det ska bli sååå skoj!! Vi ska ha så jävla kul. Dricka gott vin, sola, bada mmmm

2007-08-07 @ 13:27:03

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback