födelsedagsfika

Hello!

Idag har jag hunnit med att göra riktigt mycket:

  • Gymmat med Maya. Det var ett tag sen senast så jag var inte starkast, men det gick ändå rätt bra. Hoppas på mycket träningsvärk imorgon!
  • Dammsugat
  • Torkat golv
  • Skurat toan
  • Plockat undan
  • Vattnat blommor
  • Bakat en kaka (såsen rann ut även denna gång fast jag väntade två timmar m att ta bort ramen)
  • Haft främmande av mamma, pappa, Maya, Karin o Tommy. De firade att jag fyllt år i fredags. Nice nice!

Jag fick en lila plyschoverall av Karin o Tommy samt två glaslyktor. Mycket fina.
Fick även en liten kaktus-tomte av Maya. Haha, han är rolig...
Sen av mamma o pappa så fick jag blommor. Och så ska jag o mamma gå på stan o handla nåt till mig. :)



image494

        

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, den där overallen såg ut som en pia-upp-i-dagen -overall! ;)

2007-12-13 @ 11:22:52
Postat av: ida m

Vilken mysig dress:)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback