Julmys (En bild säger mer än tusen ord)

Åh, så himla härligt det är med jullov! Julfest, uppesittarkväll, julafton, juldagen, lilla julafton, mellandagsrea... Jag njuter!
Tänkte ladda upp med lite bilder från nämnda tillfällen. Titta o njut!


Julfest på klubben m Maria o Vickan. Mysigt!
 

Uppesittarkväll m Matte o Maya. Julklappsinslagning, pyssel och tvättdag på samma gång!
 

Julaftonsbilder:
   
     

Juldagen o hemvändarkväll på Station 8
   

Fika på Wayne's efter stan stängt på Annandagen.
 

Systrarna B gjode en road trip upp till Pitå för att kolla rean där 27/12:
  

Sen på kvällen var det lilla Julafton med tjejerna hemma hos Frida. Alla utom Erika var där. Men det fotades mest på bebisarna... så klart! Lilla Konrad o nyfödda flickan "lilasyster" som tittade fram på juldagen. Grattis Sandra o Jerry!

 Stolt tant Pia får för första gången hålla i "lillasyster"
 Frida skär upp skinka till Blötan - som jag åt för första gången i mitt liv!
 Sandra m sin nya dotter
 Hon hade tusen miner för sig!
  Här visar Konrad att han också kan göra miner! Såå söt!

 Sofie posar för kameran :)

Vi hade en riktigt trevlig kväll. Alla dessa stunder som visas på bild har varit otroligt trevliga o jag njuter verkligen av lovet! Ikväll ska jag, Maya o Ida gå på bio o se Förtrollad. Tror den är jättemysig o bra.
Vi höres!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: ida

ååh vilka fina,mysiga bilder du har:)
Jag ser framemot bion mkt, ses snart:) Kram!

2007-12-28 @ 13:45:52
Postat av: Maya

Fina bilder du har lagt upp syrran. :)
Trevligt att umgås så här i juletider. Fast ja, nu är ju julen slut. Men vi kan ju se fram emot nästa år istället då. :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback