Lussebak

Det här blir inget långt inlägg för jag har så där ont i huvudet/nacken så det gränsar till migrän tror jag. Huvva! Gillar verkligen inte spänningshuvudvärk. Och idag tänkt jag att jag minsann inte skulle äta nån ipren, för det har jag gjort så mkt nu, men sen fick jag vika in och göra det ändå. Bara det att jag borde ha gjort det för ca tre timmar sen när jag kände att det började komma. Nåja.. det är ju ändå snart dags att gå o lägga sig.

Det jag vill berätta om idag är iaf att jag o Mattias har haft mysigt julbak (mitt emellan mina lektioner) och vi bakade lussekatter. Alla möjliga sorters.. men det var riktigt trevligt. Och nu har jag ju iaf något att bjuda på imorgon om det kommer besök. Här är bilder från lussebaket:

image488

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bullarna blev ju helsnygga!! Säkert supergoda också.. Och ett stort grattis på födelsedagen!! Kramar från oss..

Postat av: Julia

G R A T T I S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Darling, jag hoppas du får en underbar födelsedag!! ;) Call you later!! PUSS

2007-12-07 @ 11:15:03
Postat av: Ida

Grattis pia:)
Hoppas dagen varit härlig! Kramar!

2007-12-07 @ 19:00:57
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Sandra

Det var jättegoda lusse...katter, ja för jag äter hellre en sån än en snopp!

2007-12-09 @ 14:16:45

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback