Wohooo!

Ikväll hade jag o Jessica en julföreställning med våra elever.
Klockan 18.30 i Anderstorps aula drog det igång. 13 dansnummer med våra sammanlagt 11 grupper.
Och det gick verkligen hur bra som helst!
Riktigt smidigt... allt flöt på superbra, eleverna var duktiga och applåderna många.
Vi är supernöjda båda två. Det är absolut något jag skulle kunna tänka mig att göra igen.
Vi har lagt ner väldigt mycket tid på planering och det har betalat av sig. Det var nästan 500 personer där och tittade och ca 120 danselever. Jag är stolt över mina elever, men även över mig o Jessica. Så bra vi är! :D Grymt jobbat!
Dessutom har jag ikväll pratat i microfon inför alla dessa människor. TVÅ ggr! Inte illa. :)
Jag är helt enkelt bara helnöjd över kvällen.
Riktigt kul var det också att Tom kom dit o tittade. Gör man något bra är det ju roligt att ha chefen på plats. :)



I fredags så fyllde jag 26 år. Känns rätt gammalt... speciellt när man ser det i skrift och jag har nog en liiiiten kris. Känns inte som att det blivit så supermycket till firande än. Vi jobbade en hel del inför föreställningen och hade bl a scenrep den dagen. Skrev ut program på morgonen och samlade ihop alla kläder inför repet. Sen klämde jag in en fika m Sandra, Frida o Anja. Efter det bar det av till A-torp för rep. Det blev en sen middag - 21.30! Och sen var det bara att sova.

Det var verkligen supertrevligt att ha flickorna här på fika. Då kändes det lite som en födelsedag iaf. Och jag fick både en blomma och ett superfint halsband från Snö. Tack så jättemycket! :D
Anja gjorde succé o kissade på golvet också. Tur att hon är så söt!

         

 
Jag bakade en supergod, men mastig, chokladkaka också. TIPS: låt kakan svalna innan ni tar bort formen... annars rinner all sås ut på bänken! :P
http://www.recept.org/Chokladflodekaka_med_inbyggd_chokladsas_.html


På lördagen var det SM i taekwondo på Eddahallen. Självklart var jag där o tittade o hejade på. Det var superkul att se alla duktiga spelare göra upp om medaljerna.
Sen blev det utgång på kvällen och det var riktigt trevligt, faktiskt.

Tror att jag förmodligen har mer saker jag tänkt skriva om, men nu får det räcka för idag!
Är iaf supernöjd efter en bra föreställning. Tack alla elever o all publik! :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Tack för ikväll syrran. Kändes som det gick riktigt bra plus att det var superkul. Får ni definitivt göra om. :) Synd att jag inte kunde se dig och mikrofonen. :)
Nu är jag riktigt trött. Snart sömn. Nattinatt

Postat av: ida m

vad kul att det gick så bra på föreställningen :) Bra jobbat tjejen!!
Kramar!
vi ses i jul:)

2007-12-11 @ 22:41:14
URL: http://idos.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback