Åååh... update på G!


Har inte uppdaterat på en vecka o måste erkänna att det tar emot...
Hinner ju hända så mycket! :P

Vi var ju alltså på Nostalgin förra tisdagen efter min o Mayas sminkning. Matte, Pontus , Jerry o ida följde med. Det var inte så mkt folk, men vi hade trevligt ändå. Var ju ändå min lanternanpremiär! :)

image165

Sen på natten så sov jag o Mattias i båten i båtvik :) Alltid lika mysigt att sova i båt!

image167

image169


Sen på onsdagen så var Maya o Ida ut på Statt. Tok-fior! :P
Hehe.. jag var tvungen att jobba jag. Ända till halvett! :S Ganska långtråkigt var det.
Men, höjdpunkten den dagen var att jag o Sven for o badade i älven. Var ju superhärligt väder och varmt i vattnet. Annat var det då! ;)


TORSDAG!
Var det så klart Lanternan. Vi hade en liten liten liten smyg-förfest i röda villan. Var ju inte meningen egentligen. Men vi tog det väldigt lugnt. Drack lite vin o cider o åt chips bara. Det var jag, Maya, Ida o Jessica o sen kom Robin förbi en stund också.

image170

Själva Lanternan var ju däremot en katastrof! Det var så himla lite folk ute!! Har aldrig varit med om så lite folk på alla mina år på Lanternan. Sorgligt! Skyller på Tryne!


Fredag så var det jobb, jobb, jobb...
Sen när jag kom hem så såg jag o Maya på the Holiday o dreglade efter Jude Law :)
Riktigt skönt att bara ta det lugnt o mysa en kväll. :)


LÖRDAG så blev det jobb och efter en massa övertalning från olika håll även utgång på kvällen.
Jag, Maya, Ida o Maria var hemma hos Maya o drack några drinkar. Sen så åkte vi till Jessica o fortsatte kvällen där. Och sen blev det promenad i regnet för att ta oss in på Station 8 och premiären på Johanna i parken. Haha, nog tog det emot att gå i regnet men lite kul var det också.
Sen hade vi en trevlig kväll på statt, även om vi inte lyckades så bra med att hålla ihop där inne!

image171

     
image176


SÖNDAG
Så sov jag massor. Sen var jag o Matte till Ersmark o Fällfors o hälsade på.
Sen vidare till Byske där vi hälsade på Petter och Lisa. Och Malte! Nykomlingen :)
For även o tittade på hur fint de har gjort i huset. Superfint!

   

image180 


Sen måndag hände inte så mkt. Det roligaste var väl att vi var o tränade. Så himla kul! :D
Tänk vad fort man glömmer... och hur fort kondisen försvinner! :P

idag har det bara varit jobb. Orkar inte skriva mer o antar att ni inte orkar läsa mer?
Kram

Kommentarer
Postat av: Mayi

Jag orkade läsa allt allt allt! Ge mig diplom! :) Här sitter jag i SS och tjattrar med S-A. Nice! Hoppas du har det bra på cafét. Kommer strax dit. Pussen

Postat av: ida

självklart orkade man läsa dina fina ord :)
Skitbra att det var sådär uppdelat från dag till dag!

2007-07-11 @ 13:34:49
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: ida pepp

Jaaa,hade vi vetat hur ensammen du var där hemma så hade vi ju ringt på direkten!!!
men vi kom på det typ vid 6-7 på kvällen så vi hann inte riktigt tänka så mkt....blev som så spontant!!
Men vi kan fixa meeera, nu när jag t.o.m dricker vin ;) hihihi jag börjar bli stooor!
VI HÄMTAR TILLSAMMANS!
ses på mötet imorrn?!
Pussen!

2007-07-11 @ 18:43:27
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: erika

Hej Pia!
Åh vad roligt du verkar ha det hela tiden! Fint väder ser ni oxå ut och ha däruppe. Här bara regnar och regnar det.
Har oxå kommit tillbaka till mitt kaosjobb.....det är typ krig på min arbetsplats och jag tror att jag egentligen bör lämna stället så fort som möjligt. Folk har sagt upp sig och chefen vägrar ge dem adekvata referenser osv....SUCK!!!
Du får gärna komma ner hit och förgylla min tillvaro lite. Du / Ni är alltid välkomna.

2007-07-11 @ 23:08:35
Postat av: Liza

Hello!!
Vilka fina bilder, åå jag hörde att ni hade haft skojj igår, å så kul det hade varit att va me=)nästa gång e ja pepp=)
hoppas allt e bra me dig, ses snart...
kramar från mig!

2007-07-13 @ 09:25:06
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: Maya sångfågel

Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det KOSKIT i hagen
Tralalalalaaaaa

2007-07-13 @ 11:48:24
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: MAyaayaaaja

Hallå, vad händer? ingenting verkar det som.. Uppdatera snart tycker jag! :D

2007-07-21 @ 15:30:15
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback