blogediblogediblog...

Hej hej!
Sommar och fullt upp. Aldrig sitter väl jag vid datorn längre?
Ska ta mig i kragen och berätta vad som hänt på senaste tiden (förutom att vi såg bio igår då, för det har jag ju redan berättat)

Måndag:
Träffade Jessica halvtio utanför CK.
Sen kom Karin och joinade oss strax före halvelva. Hon är hemma på semester från NYC (best place to be) och gjorde en tur upp till Skellefteå. Trevligt att träffa henne en stund (om än det blev väldigt kort)

image204

image205

Sen var jag o klippte mig, men det tog jag inga kort på...
Efter det blev det att åka till Byske och JOBBA igen! Lämnade in timrapporten igår.. hade jobbat 180.5h så det blir nog rätt OK julilön.

Efter jobbet hann jag med en snabbvisit till Sandra där jag satt o pratade m henne o Sofie, som just kommit hem från Malmö/Örebro. Det var kul att se dom, men det blev mest en massa snack om jobb. Tror att vi ska ut på torsdag och då kanske vi hinner prata lite mer.

För igår var jag stressad att åka hem... ni vet, bio och allt! :D



I söndags hände ingenting tror jag? Jag jobbade till nio, sen såg vi en film hemma. Evan den allsmäktige. Helt ok film, men ingen höjdare.


I lördags jobbade jag (hör och häpna!) och efter jobbet for jag till Per o Lisas utflyttningsfest. Det var riktigt trevligt. Kom dit vid åtta. Sen for vi på Old Williams och efter det station som vanligt. En trevlig kväll.

image206



På fredagen var Matte ute i bushen på en bränna-soffa-naken-fest med grabbar. Jag var hemma och tog det lugnt. Åt tacos m Jessica, David och Anders. Sen skulle de på bio och jag for hem o softade. Kändes skönt. :)
Fast jag tror att alla tyckte synd om mig den kvällen för att jag var ensam o bjöd mig hit o dit för att jag skulle ha nåt att göra. Men jag ville ju vara själv... :)
Så jag stannade hemma efter tacosen.


I torsdags så var det en liten 2004 reunion m campingfolk. Det var ungefär hälften av dom inbjudna som kom. Men alla utom tre (fy skäms på er!) svarade iaf och sa att de inte kunde komma. Dom som kom var jag, Maya (fast hon jobbade ju inte egentligen, hon var ett undantag), ida, Linn, Julia, Danne, Chrille och Sven. Typ alla blev försenade den kvällen, men vi hade skoj ändå. Hann tyvärr inte snacka så mkt innan det började dyka upp annat folk som passerade på sin väg till Lanternan. Kanske vi borde ha träffats tidigare?
Riktigt, riktigt roligt att ha alla tjejerna samlade iaf! Thanks girls, you made my night! Puss!


image207



Tidigare på dagen var jag o Maya till Luleå och shoppade. Det var riktigt kul. Jag köpte en blå tröja, en korallfärgad klänning, en turkosaktig blus, puderborste, läppstift, pumaset m duschcreme+parfym+body lotion, present till Maya... kanske nåt mer? Kändes iaf som en lyckad shoppingdag. Maya köpte bl a en superfin svart tunika/klänning som hon hade på Lanternan sen.

 bilder från fikapaus o påsavlämning i bilen


På onsdagen så jobbade jag till halvett på natten. Det var nästan inget folk, men som tur var så hade jag sällskap av Ida. Vi klippte o klistrade och gjorde ett kollage till Beach Book. Vi hade riktigt mysigt med tänd brasa o tända ljus. Tack så mycket för sällskapet! :)


Och på tisdagen så var det ju faktiskt den fest som jag la upp bilder på tidigare.
Yes! Jag är i kapp! :D

Vi ses imorgon på Station 8 eller på torsdag på Lanternan!

Kramar från mig ;)

Kommentarer
Postat av: idos

vi ses ikväll Pia, verkar bli riktigt mkt folk på Floran :)

Postat av: erika

Hejsan hejsan...Här sitter jag på jobbet och har aptråkigt. Slutar om en timme och 45 minuter.
Jättetrist att jobba just denna helg. Johannes + nästan alla vi känner här i götet är på Augustibuller och verkar ha jättetrevligt. Här sitter jag =P
Andra bullar blir det nästa helg. Visst kommer du?

2007-08-04 @ 18:24:06

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback