Festen i Båtvik - ett bildspel

Hej hej!

Måste säga att den här sidan fungerat väldigt dåligt på senaste... lite därför som mina uppdateringar hakar upp sig, men nu ser det lovande ut! :)

I tisdags var det alltså middag i Båtvik. Mamma, pappa, karin o tommy bjöd på mat o dryck. Jag o Maya höll i lite aktiviteter. Matte, Fredrik o Carina Holmström var gäster. Vi hade en mycket trevlig kväll. Här kommer lite bilder!

image185

Tommy vann fia med knuff

image186

Vid bordet. Tommy, Ina och Fredrik njuter av den goda maten.


image187

Karin, Mamma och Pappa äter :)

image188

Jag vid middagen

image189

Matte och Maya vid bordet

image190
Maya förbereder femkampen

image191

Lekledaren drar reglerna

image192

De tävlande förbereder sig för första grenen - säckhoppning

image193

Mamma spexar för kameran

image194

Andra grenen - Boll i hink. Tro det eller ej, men den röda bollen träffade inte hinken... studsade på kanten.


Tredje grenen var en ny aldrig förut testad gren - Ärtor mellan tårna race!  Tyvärr så var kameran försvunnen här så det finns inga bildbevis. Men skoj var det! Nån timme senare hittade Karin en ärta som satt kvar mellan tårna :)

image195

Han formar handen till en piiiil - för fjärde grenen är pilkastning och Matte utklassar alla!

image196

Gillar att pilarna lyser upp i mörkret

image197

Karin kastar pil

image198

Nu är det min tur att spexa för kameran. Men mamma gör också en min :)

Femte grenen - springa runt pinne - blev inte av. Det var smärtsamt, men hur det än hade gått så hade damlaget ändå vunnit! Mamma, Karin o Maya lyckades träffa så många bollar i hinken att de drog ifrån oss andra totalt! Mitt lag (jag o holmströms) kom tvåa o gubbsen sist.


Några närbilder

Det var en mycket trevlig kväll och det hoppas  jag att ni kan se på bilderna. Vi ungdomar drog en sväng på nostalgin på Lanternan. Kanske inte så värt för vi hann bara vara där en halvtimme... Men ändå kul. Nu ser vi fram emot nästa sommars fest! Tack alla för en trevlig kväll. /Pia






Kommentarer
Postat av: mayan

Ooh jag gillar ditt bildspel. och det var en riktigt trevlig kväll. inte att förglömmas :) Ser fram emot nästa fest sommaren 2008. :)

Postat av: Maya

btw. kul att jag ser gravid ut på varje bild. :P

2007-07-27 @ 22:38:46
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: idos

snygga bilder, fulla personer, en lyckad fest måste det ha varit :)

2007-07-27 @ 23:55:36
URL: http://idos.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback