Uppdatera, uppdatera!

Ojoj... börjar kännas tungt att uppdatera bloggen. Alldeles för länge sen jag skrev sist (12 dagar!!).Sitter i Skellefteå och drömmer mig bort. Vill åka någonstans!! Var som helst... är så less på stan o den dåliga sommaren bara. Nu är det så länge sen jag uppdaterade sist att jag orkar inte skriva om allt som hänt. Tror att jag har jobbat, jobbat, jobbat och festat lite...


Förra veckan var det campingyran. Maya o Ida hade Astrid Lindgren-tema och var utklädda till Pippi Långstrump och Karlsson på taket. Riktigt söta var dom! :D
image181


På caféet hade vi sjömanstema. Vi var också rätt söta... ;)
image182


Det fanns en hoppborg som jag o Maya självklart provade. Vi var nog dom enda "vuxna" som hoppade där.. :) Men skoj var det! Trodde faktiskt att man skulle studsa mer än man gjorde... men man var ju tvungen att hoppa själv! Jättejobbigt var det!

image183

image184

Ja, capmingyra, marknad, Lanternan, station.. det är väl det som hänt.
Men jag nöjer mig med att lägga upp bilderna från  yran. Ska försöka uppdatera mer senare, men nu ska jag ut och försöka få lite sol i den växlande molnigheten!

Kram på er!
Pia


Kommentarer
Postat av: erika

vi MÅSTE åka någonstans!!!!! Tokbilliga weekendresor på Ryan air från götet (man kunde boka hotell på deras sida oxå). Du måste kolla in dem.

2007-07-23 @ 10:27:46
Postat av: ido

yeah, vilka bilder, vi var ju toooksnygga allihopa ;)

Postat av: a maya

håller med ida totalt, har inget mer att tillägga :)

2007-07-27 @ 22:32:16
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback