campingutbildning

Hello!
Igår hade vi utbildning med campingen. Det var riktigt roligt!
Eller, själva utbildningen var ju tråkig, men det var kul att se alla igen och vi hade riktigt kul på kvällsaktiviteterna! :D



Årets Byscaya Crew
image106


BK Täntzen ;)
image107

Kiorren
image108

Kvällsaktiviteten var FORSRÄNNING och det var grymt kul! :D
Vi satte lite beach people i våran båt. Maya, Idan, Jag, Robin; Anton och John. Tillsammans med våran guide Henrik tog vi oss an Byskeälven och dess forsar.
Det gick grymt bra ända tills vi kom till SKRÄCKEN! Haha, vi var den enda båten som åkte i den forsen... och det gick dåligt... vi välte båten och for iväg huller om buller i värsta forsen. Ojoj, då var det spännande! Men samtidigt kul. Jag var inte så rädd, men Maya o Ida trodde att dom skulle dö. Hursomhelst var det ju höjdpunkten på hela resan. Tror dessutom att det fångats på film!

   

image113



Kommentarer
Postat av: Maya

Åh! Alltså det var galet kul igår. Men ja alltså faktiskt trodde jag ju att jag skulle dö. Scary feeling. Men det gick ju bra trots allt. Och lite blåmärken och myggbett klarar man väl av.
Slutligen vill jag bara tillägga;
STEEEN!!!!

Postat av: ida m

Vad kul att du variot så flitig på att uppdatera, jag har haft mkt att läsa nu :) kulkul med alla fina bilder också!!
Vi ses på lördag darling, ha så kul i veckan!
Kramen!

2007-06-11 @ 19:34:13
URL: http://idos.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback