Genrep

Hej!
Nu är genrepen över. Vi hade ett igår o ett idag. Det har fakiskt gått riktigt bra. Skönt!
Föreställningarna blir inte så långa. Men ganska lagom tror jag.
Mina tjejer har varit jätteduktiga. Är så stolt! Vet ju också att det kommer att gå ännu bättre när det väl är föreställning.
Själv är jag helt slut efter alla förberedelser o all nervositet! :P

Kom o se föreställiningen!
Fredag 18.30 o lördag 14.00
Lördag 18.00 o söndag 14.00

Kostar 50 kr. Jag har nog en biljett över...

  l

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Hihi ok jag kommenterar väl då syrran.. :P Jag kommer gärna o kollar på föreställningarna. Men tror inte jag kan imorgon. får nog bli nån av skolföreställningarna isf. :) Igentligen hade jag planerat att åka hem måndagkväll eller tisdag. Får nog ändra mina planer då :) Vilken tid är föreställningarna på måndag? Puss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback