Tidig kväll

Igår var jag så trött så trött. Jessica o Emma tyckte att jag skulle komma till Jessica när jag hade kommit hem från Umeå, men jag orkade inte! Orkade inte ens koka te åt mig själv. Låg bara i soffan o titade på tv. Orkade inte riktigt ta mig till sängen heller. Blev övertrött på nåt sätt tror jag. Gick iaf o la mig vid halvtolv. Skönt att få sova ordentligt!

Idag är det först graderingsträning som gäller... ojoj! Verkligen dags att börja träna o plugga inför det!
sen är det scenrep på Nordanå. Ska ha fyra grupper där ikväll! Kommer att va där från halvfyra till halvtio. Bäst att ha med sig mkt mat o energi! Ännu en sak som behöver en utvilad Pia.

image34

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback