Mysdag på stan

Hej!

Idag har varit en riktigt trevlig dag. (tack alla fikamammor!)

Först träffade jag Sandra o Frida och åt lunch med dom på Wayne's. Först lunch och sen go´fika.
Det var riktigt trevligt att få sitta ner en stund o prata med dom. Magarna växer så det knakar och jag kan knappt vänta tills jag får se vad som finns där inne! Det blir väl lagom till julafton, va?

Efter jag gjort några egna ärenden så fick jag även äran att fika med Sarah o Pernilla som var inne på stan o julshoppade. Jag fick hålla i lilla, söta Moa i nästan en timme. Dessutom fick jag mata henne! :D
Det var riktigt mysigt. Jag tror inte att jag har matat en bebis förut, iaf inte sen jag blev vuxen.

Sen på kvällen var det jobb o jobb. Jag kan glatt meddela att alla mina danser till föreställningen nu är klara! Alla mina elever har sett o gjort alla steg som de ska göra. Skönt! Nu är det bara att nöta sista veckan!

Så det är allt bra som har hänt. Det dåliga (finns väl alltid något som är mindre bra?) är att knät börjar bli sämre igen. Hade svårt att sova inatt pga ont. Och idag på stan osv så har det värkt + att det känns stelare igen. Kan det vara för att jag försöker jobba som vanligt? Fast mer stillasittande förstås.
Imorgon är det iaf dags att träffa ortopeden och det ska bli spännande att se vad de har att säga!

Puss o kram,
Pia

Förresten så har Sarah äntligen skapat en blogg! Håll uppsikt om den uppdateras snart...
http://mosar.blogg.se

image467

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh så söt hon är. :) Lät som en mysig dag på stan.


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback