Sorry for not blogging...

Hej!
Nu är det evigheters evigheter sen jag skrev sist!
Är supertrött nu, men känner ändå att jag vill göra ett inlägg.
För tillfället är det rätt många järn i elden och jag känner att hjärnan snart överkokat.... eller... kokar över?

*  ARG!
Projektet arg drog igång idag. Jag o Veronica, bildpedagog, har varit i inre och yttre ursviken och haft två st workshops m barn på temat arg. Det var otrolig skillnad på de olika grupperna, men det var kul.
Imorgon blir det Skelleftehamn och nästa vecka väntar Burträsk, Bureå och Lövånger. Spännande!
Vi kan ju lite snabbt konstatera att det tar på krafterna att vara arg!

* DANSCAFÈ
Har just anmält två av mina grupper till att vara med på danscaféet som är nästa vecka, tisdag kl 19.00
Ojoj! Men vi har repat hårt idag m nybörjargruppen och flamencon är jag inte orolig för. Jag tror det kommer att gå bra för båda grupperna!

* DANSFÖRESTÄLLNING
Jag o Jessica planerar för fullt dansföreställning. Den kommer att inträffa måndag 10 december kl 18.30 i Anderstorpsaulan. OBS!! Ändrad lokal!! (tidigare var det sagt hallen)
Vi hade bl a ett möte med Tom idag som gick riktigt bra. Många stenar föll från bröstet efter vi varit där. Skönt! Speciellt efter gårdagens kalldusch...
Kom o titta den 10:e!! Biljetter kan ni köpa av mig el Jessica för 40 kr/st. Börjar säljas om två veckor!

Inför detta läggs förstås också en hel del tid ner för koreografi, rep, kostym, ljud, program mm mm mm....

* DANSFESTIVAL -
DANS I NOVEMBERMÖRKRET
Just nu har vi lyxen att få en massa dansföreställningar hit upp till Skellefteå.
I fredags var jag o såg Die Damen von Welt. En må-bra-föreställning m dans, berättande, improvisation, publikinvolverande o tänk om att alla är vackra o bra människor.
Lördag var det en barndansföreställning o en performance. Men jag såg ingen av dom.
Måndag var jag o såg Koreografen kommer... med Andersson Dance. Det var riktigt bra. Men det framgick inte riktigt innan att det inte var en färdig föreställning utan ett utdrag av en föreställning som kommer att ha sin urpremiär den 29 nov i Umeå. Det var riktigt fin dans och intressant korografiskt snack... och självklart blir man ju lockad att gå o se premiären!
Nu närmast är det Önskan att bli Indian, en nycirkusföreställning. Den visas både ikväll och imorgon. Ska försöka hinna m att se den imorgon.
Sen blir det NORRDANS på fredag. Det går ju inte att missa! Superbra. Gå o se!
Norrdans barnföreställning lördag... osv osv... se programmet!
http://www.skelleftea.se/default.asp?id=13426&refid=1172

* DANS I JÖRN
Jag o Emma ska upp o hålla i workshops i Jörn på lördag. Jag ska ha flamenco o hon afro.Ska bli kul.

* DANS PÅ AURUM
Ansvarar för att  ordna dans till några julbord på Aurum. Tror det är fem tillfällen som är inbokade. Kan dock bli fler.

Så här är det just nu. Helt galet!
Men roligt också så klart. Kan säga som så att det är svårt att hålla allt i huvudet!
Och mitt i det här så vill ju vänner o familj hinna se en också. haha, inte så lätt! :)

Annars har jag hängt mycket m syrran i helgen. Fredag, lördag, söndag, måndag för att vara exakt... ojoj!


Kommentarer
Postat av: idos

Jösses vilken dansblogg det har blivit:) Men det är kul du har mkt för dig ;)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback