Balzac

Ikväll blir det Balzac m klubben. Trevligt värre. Bjudna på middag blir vi också. Har ni hört nåt liknande?
Hehe... tror det blir riktigt skoj! Vi är några som ska ses hos Jessica en stund innan. Blir najs.

Sen så vill jag verkligen dansa ikväll! Men vi får väl se hur det blir m den saken. Kan ju dansa m överkroppen kanske? :O

Mycket att tänka på nu. Blir lite dyster till sinnes m alla skador o nu att kanske inte kunna undervisa på två veckor till... hur ska det gå? Grubbel-grubbel.... MÅNGA tankar just nu!
Men ikväll ska jag lägga det åt sidan och gå ut o ha roligt!

Pussar o kramar, Pio

Kommentarer
Postat av: Maysan

Tycker synd om dig som inte får träna nu. :/ Hur gick det på dansen igår?


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback