Byske

Igår tog jag bussen till Byske efter att jag varit på ett möte med danslärarna.
Först hälsade vi på Sandra o Anja o blev bjudna på middag där. Mycket gott!
Sen for vi upp o hälsade på Frida o Lourens i deras nya lägenhet. Den var jättefin. Massor m fönster, spännande planlösning o nyrenoverat. Dessutom blev vi bjudna på tårta! Det visade sig att det var Lourens födelsedag.
När vi varit där så tvärsprang vi upp till Sarah o Johnny också. Men bara en kort sväng för vi var tvungna hinna hem o handla innan matte skulle på jobbet.

   

image400

image402

image403

Kommentarer
Postat av: Maya

Men oj, så stor Anja blivit. Tiden går fort.
Och Moa är verkligen jättesöt. :)
Hihi, längtar till imorron.


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback