dansen

Igår så dansade mina elever på bion. De var med på invigningen av Barnens Filmfestival.
Det gick riktigt bra. Och jag var rätt sugen på att få vara med o dansa... men kanske en annan gång?

Sen på kvällen så hade jag lektion m min "kärleksgrupp".
Vi började på dansen som vi ska göra på julföreställningen. Det såg riktigt bra ut!
Härligt var det att få komma igång med jobbet igen. Äntligen har jag koreograferat lite o inte bara suttit på rumpan o tänkt dans! Att tänka dans går ju... men det är betydligt lättare att skapa med kroppen!

Ikväll blir det flamenco och jazzdans. Hoppas att det ska gå lika bra!

Har även en hel del annat att ta itu med. Jobbigt!
Undrar hur det ska gå?

Pussar o kramar... :)
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Det kommer gå bra. Så länge du följer din egen vilja. :)

Postat av: erika

kram på dig! Kul att kunna gå in och läsa om vad som händer i ditt liv ibland. Känns ibland som om du finns på en annan planet :(.....Det känns så långt borta.

2007-10-28 @ 23:09:26

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback