Havanna Nights

Idag har det hänt två saker värda att prata om:

1)
Jag o Matte såg världens fulaste bil när vi var på stan idag. Vi kunde bara skratta o peka! Alltså, det var inte lilla skrattet heller... vi skämtade o asgarvade om bilen. Och sen mitt i allt det såg vi hur ägaren kom! Ojoj, han kan ju inte ha missat att det var hans bil vi hade så roligt åt!

image417

Någon som kan förklara vad formgivaren tänkte på?

2)
Ikväll efter jobbet så var jag bara trött o less på allt. Men sen såg jag Dirty Dancing 2 - Havanna Nights
Det var precis vad jag behövde. En riktig feel good movie. Blev dessutom ruskigt sugen på att dansa. Vissa scener speciellt får en ju att vilja vara där!
Dessutom kan man sitta o drömma om alla fina kjolar o klänningar de har på sig. Mmmm...
Se den!

image418

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha.. förstår att ni hade kul.. den var verkligen inte snygg.. fast kanske lite pinsamt ändå när ägaren kom.. ha de bra så ses vi på fredag../L

2007-10-31 @ 19:09:42
Postat av: ida m

hahha riktigt ugly :)

Postat av: maya

Men Dirty dancing 1 är ju ändå oslagbar. Inte alls lika bra som 2:an, fast att den är bra. Och då kan man ju bara tänka sig hur bra ettan måsta vara.

2007-11-03 @ 22:16:27
Postat av: Maya

Hehe I can see your point. Vad jag menade är att jag gillar 1:an bäst. Vette tusan vad jag riktigt skrev. Ja fel blev det åtminstone. Haha

2007-11-12 @ 10:06:43
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback