överflöd av bilder

Hej hej!
Idag har jag fått 500 bilder på posten! :D
Ojoj, kan säga som så att det inte är få att titta igenom.
Det värsta är nästan att de dessutom inte ligger i ordning så innan jag ens kan börja fundera på att klistra in i nåt album så måste allt sorteras!
Ser framför mig hur de ligger kvar i sina små plastboxar flera år framöver... jag är ju inte direkt den som har mest tålamod i världen. Tröttnar ganska fort på grejer. Men, nån dag när jag har riktigt likte att göra. Och kansk ett skrivbord? Då! Hehe...
Men det var kul m lite papperskopior för en gångs skull. Många var fina, men en del var lite suddiga. Det hade jag inte sett när jag kollade på datorn. Menmen... inte så farligt om man måste gallra bort typ 20 av 500!

Vad mer?
Har lyckats få lite idéer till danser o hittade rätt schysst musik idag tror jag. Blir spännande att ta med idéer o musik till danssalen för att inspireras o kreativeras med. (Snyggt ord jag just byggde, va? :D )

Jag o Jessica hade en kort fika idag där vi försökte planera lite. Hoppas, hoppas, hoppas att de nya tiderna funkar! *håller tummarna*

Ska nog en sväng till Byske imorgon på dan o hälsa på hos Sandra. Det blir kul. Nu är det toklänge sen vi sågs!

Sen blir det att åka till Umeå på fredag och se Cullbergbaletten! Sååå roligt!

Vi ses!
kramar, Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback