skadad igen :'(

Skadade knät på träningen i söndags. Det bara vred sig under mig när jag satte ner benet efter en sax. Som att knät for ur led o sen tillbaka... ajajaj! Ont gjorde det och ont gör det.
Vet inte hur mkt mer jag orkar nu? Vill bara bli skadefri så jag kan komma igång ordentligt med jobb o träning. Kan säga som så att tkdn sitter väldigt löst nu.
Det är fruktansvärt irriterande när det går ut över jobbet. Och jag vill ju undervisa! Det är ju det roligaste jag gör just nu!

Blir galen på det här!
Kan man ha haft en sämre start på terminen?
Känns som att alla mina inlägg här bara blir negativa hela tiden... suck!
I'm sorry about that.
Men just nu så känns det lite tungt.

Ska he mig iväg hemifrån. Behöver MAT och sen ska jag hälsa på Jessica en stund på musikskolan före jag ska ner på ett möte på stan.

En rolig sak:
Ikväll så ska vi fara o titta på Johnny o Sarahs lilla flicka som föddes på lördagmorgon!
Grattis till er båda, och välkommen till världen lilla tösen! :)

Ha de!

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback