bajs att vara skadad

Åh, jag blir så less på det här!
Ställde in Bolidenskolan igår o dansgrupperna idag. VILL INTE VARA SKADAD!!!
Som tur är så har jag en tid hos Per, min naprapat, imorgon. Jag hoppas verkligen att han kan hjälpa mig med det här. Blir ju galen av att inte träna eller undervisa. Båda är ju så roligt.
Dessutom missar jag ju så mkt när jag inte kan vara med.

En sak som var positiv var att jag faktiskt kunde följa med ut o äta middag idag när Theresia frågade, vilket jag ju aldrig kunnat göra annars. Det var gamla crewet från Glädjekällan som var ut o åt. Eva, Theresia, Matilda, Sara o Jag. Vi gick på nya restaurang Viking. Jag åt Bianco Nevi (eller nåt liknande) och sen glass m hjortron till efterrätt. Det var gott o trevligt, men sen när jag kom hem så hade jag feber igen.  :(

Och jag som blir så rastlös av att bara sitta hemma!

Men nu håller vi tummarna för att Per kan hjälpa mig med bäcken/svanskote-historien imorgon + att förkylningen släpper sitt grepp om min kropp så att jag kan börja om att träna och undervisa! Jag vill, jag vill, jag vill! :)

Det var allt för idag.

kramelikram!

Kommentarer
Postat av: idos

usch vad jobbigt för dig pian!
Hoppas det går vägen idag!!!
Kryapådig kramar!!!!!!!

Postat av: idos

nej jag har ju min tärne klänning men den känns så somrig, gillar den ju inte så mkt alls :/
och min balklänning är ju lång och den vill jag inte heller ha!!

2007-09-19 @ 12:42:33
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: erika

pia; tråkigt att du är sjuk. ibland måste man dock lyssna på sin kropp åxå. Var rädd om dig och tvinga dig själv att ta det lite lugnt ibland. Kram

2007-09-19 @ 20:24:04

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback