Danslärare - I love it!

Jag hade så himla kul ikväll när jag undervisade!
Så härliga elever och så roligt jobb jag har.

Det gjorde lite ont i foten, men det var lätt att bita ihop när man har så fina elever.

Alla jobbade jättebra på dansen idag. Första gruppen (som jag tänker på som kärleksgruppen) är så fokuserade och jobbar hårt för att bli bättre, samtidigt som de hela tiden är så glada  och positiva

Andra gruppen var det jättemånga nya och der var superkul för det tillförde massa ny energi som den gruppen behövde.

Jag har nog världens bästa jobb

image363

Kommentarer
Postat av: dancing queen a la Umeå!

vad kul att du trivs så bra piaskutt :)

2007-09-12 @ 14:47:07
Postat av: mayaskutt

Hej Piaskutt!
Lilleskutt gläds för dig. :)
Puss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback