Hemma igen

Ja, nu är jag hemma igen och allvaret har börjat om. (danskurser, tkd, gym... ont i kroppen!)
En vecka i Parga gick verkligen fort, men härligt var det!
Vi åt o drack gott, solade, badade massor, gjorde utflykter o vilade upp oss. Härligt härligt!
Här kommer lite bilder (några få av 577 st!!)

image340 
Grekisk sallad - mums!

image341
Första dagen - på väg till stranden

image342
Parga i skymningen

image343
Drinken för 4-6 personer som jag, matte, julia o jocke delade på

image344
Grabbarna med sina sprit, sprit, sprit och spritdrinkar

image345
jag o Julia med våra något godare drinkar... fast julias smakade tandkräm!

image346
Utsikt mot town beach

image347
På Valtos, den norra stranden

image348
Uppe i venetianska fortet som vaktar över Parga

image349
Matte spanar in Valtos uppifrån klippan där fortet är

image350
Middag med Julia o Jocke

image351
Matte ligger och flyter i vattnet på Lichnosstranden, efter en lååång promenad över bergen

image352
Hur kunde man motstå en sån reklamskylt? Mkt god mat, bra service o bättre pris än inne i parga

image353
Utflyktsdagen - jag är lika brun som jorden vid Nikopolis :D

image354
Båtutflykt - jag badar från båten i superhärligt vatten vid Antipaxos

image355
Sista kvällen på väg för att äta middag o se solnedgången från Romantica

image356
Myspys

image357
Utsikt över Valtos beach från romantica

Ja, jag har ju hur många fler bilder som helst! Men man kan ju inte lägga upp alla. Om ni vill se så är det bara att komma förbi! (ring först)

Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: mannen myten legenden

nähää då jag är inte alls avundsjuk..:-)

2007-09-05 @ 15:56:50
Postat av: ida!

jättefina bilder
Pian :)

2007-09-05 @ 19:00:22
Postat av: Fritte

Ojojoj! Ser ut att ha varit hur härligt som helst ju... Avis så in i bombens =) Hoppas ni nu är stärkta inför en inte lika charmig vinter i Skelet =) Pussar & kramar!

2007-09-05 @ 19:12:15
Postat av: Mayo

Really nice pics! :) O jag har ju fått se allihopa. :D

Postat av: Erika

Hahaha "ring först"...fan vad nice med lite finväder. verkar urmysigt!!

2007-09-05 @ 22:27:57
Postat av: liza

ååh vilka härliga bilder=)å vad brun du verkar va=)
jaaa visst är det lite oväntat, jag längtar såå mkt,men samtidigt känns det lite hemskt att lämna alla här hemma...men förhoppningsvis så finns ju alla kvar när man kommer hem=)sökt om dig!!!!kramar

2007-09-06 @ 18:37:24
Postat av: Mary

Beautiful! Looks like a wonderful trip.

2007-09-08 @ 05:53:07

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback