Taekwondo

Ja, idag har jag varit och tränat. Kändes bra!
Skadade ju foten i lördags på sparringen så den fick vila från taekwondo både söndag och måndag. Gör fortfarande ont, men kan stödja på den igen. Nu är det bara att börja använda den så den blir bra!
Det är ju...

TÄVLING PÅ LÖRDAG!!!

Ska bli riktigt spännande att se hur det går. Hehe... Några faktorer som kan inverka:

* Jag har gått upp till -55 efter sommarens sviter (innebär superlånga ben a la Moa)
* Jag har bara hunnit träna sex pass före tävlingen! Fyra efter grekland...
* Kört ett enda sparringpass o det var mellankamp + nyb kamp
* Halvförkyld och halvskadad

Haha, men jag går in för att få en riktigt rolig helg. Oavsett hur det går för mig (och jag ska ju gå in för att vinna så klart) så blir det ju ändå roligt att följa med och titta på alla andras matcher också. Man lär sig ju mycket av det med.

Så det blir skoj!



Igår färgade jag o Jessica håret på varandra. Mitt hår blev betydligt mörkare än vad jag hade tänkt mig. Nästan svart! Var ganska ljus innan... men det här kommer nog att ta ett tag att vänja sig vid.

Annars har jag inte så mycket att tillägga.
Hoppas alla har det bra :)
Lämna gärna en kommentar när ni är in o läser så att jag vet att ni varit här.

Pussar o kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till i helgen..! Såg att du skickat en länk till Petter med bilder du lagt upp. Jag är också lite nyfiken.. Du får hemskt gärna skicka adressen till mej! Kram Kram..!

2007-09-13 @ 00:20:39
Postat av: karin

vad roligt att det känns så kul och bra med undervisandet! och lycka till på tävlingen, jag tror du kommer kicka ass!
kramis

2007-09-13 @ 05:21:49
Postat av: Malin

fastnade för kommentaren "superlånga ben a la Moa". :D haha, klockrent! =)
Det kommer gå bra på tävlingen, de är jag säker på!
Kram

2007-09-13 @ 08:18:22
Postat av: petra

lycka till :D
kram!
btw, har länkat te dej från min blogg dobbido.paltkoma.se

Postat av: Mayie

Jag skulle gärna vilja kolla på tävlingen, men det är ju inte direkt så att jag vill åka till Ö-vik. :P
Jag skulle oxå behöva färga håret. kanske du kan hjälpa mig nån dag? Ska kolla in din färg oxå. Blev nog bra tror jag för du passar i mörkt. :) Nu kanske vi är mer lik varandra. eller är ditt hår ännu mörkare än mitt? Ja det är det väl säkert.
Undrar om du är kvar hemma hos mig nu för jag ska bege mig dit nu. :)
Pusselikram

2007-09-13 @ 18:07:34
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: idos!

Jag håller tummarna, du kommer kicka ass ;)
Puss på dej!

2007-09-14 @ 14:47:03

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback