What's up?

Jag var tillbaka till Naprapaten igår... svanskotan pekar fortfarande inåt och är vriden. Aj!
Han masserade väldigt mkt + lite stretch. Och så har vi försökt lägga till bäckenet så det blir rakt + fixa lite med knät som har problem m miniskel + att det är vridet...
Sen så frågade han också om jag ville att han skulle lägga till svanskotan eller om jag vill vänta en vecka. "lägga till?" tänker jag, "visst måste det innebära..?"... men jag måste ju fråga. "Hur skulle du göra då?" "Ja, isf går jag o hämtar en handske..." svarar Han. :S
Precis som jag misstänkte då. Hmm... lät ju inte så lockande. Jag frågade också om han trodde att det skulle kunna gå över på en vecka o lägga till sig av sig självt. Han sa att "ja.. det har ju inte gått sååå lång tid, men..."
Jag valde att vänta en vecka o se. Men det låter inte så lovande. Huvva!
Jag vill helst slippa. Å andra sidan så vill jag också slippa ha ont...
Ska iaf stretcha nitiskt o hoppas på det bästa!

Idag har jag varit och klippt mig. Håller på att spara så det är ju inte superroligt. Men håret blir nog iaf lättare att fixa. Ser ut ungefär som innan... Nu ska det sparas i hela TIO veckor innan det är dags för nästa klippning. Men jag är iofs riktigt sugen på långt hår så det ska nog gå bra. :)

Dansundervisning igår o det var kul. Hade en del nytt på diagonalen åt kärleksgruppen. Det var rätt avancerat, men det gick bra. De är så himla roliga att arbeta med! Alltid så positiva o glada o vill verkligen lära sig o utvecklas mera. :)
Även nyb jazzen kändes riktigt kul igår. De var nio st där + att det var nån av dom som var borta som ska fortsätta. Det känns helt ok. Men synd att inte fler av de som var där o provade sist ville fortsätta. Tyckte verkligen att alla som var där o testade var duktiga. Och det är klart att det kan kännas lite svårt o jobbigt första gången. Det gör det ju alltid för alla! Oavsett om man dansat innan eller inte. För det blir ju så mkt info på en gång!
Men de som var där jobbade ritkigt bra o skoj var det. :)

Ikväll blir det tkd för egen del. Hoppas på att det ska göra mindre ont idag så att jag kan ta i ordentligt!
Måste ju börja hända lite snart!

Vi ses o hörs!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Mayaahahaha

Snart får du fingrar i rumpan.. hihihih


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback