29 april = Dansens dag

Imorgon är det internationella dansdagen.
Det ska vi fira med att dansa lite på stan. Blir ett blandat program med afro, flamenco och magdans.
Börjar 11.30 på caprice m magdans.
12.00 dansas det på vintergatan, det fullstädiga programmet.
Sen kommer vi även att dansa på CK och på torget.
Kommer att bli en dag full med dans. Härligt härligt!
Är lite sugen på att vara med och det kommer jag nog att vara också. Men bara på dagen för då är tjejerna ojämna.

Alldeles nyss så körde jag ett litet träningspass här hemma. Cyklade i 30 min samtidigt som jag såg nya avsnittet av Supernatural. Sen körde jag lite armar, mage o ben/rumpa. Nu ska jag ta o stretcha!

Dom här trevliga tjejerna fick jag förresten äran att umgås med i helgen:
  

Anna, Jessica och Vickan. En riktigt trevlig kväll, efter en riktigt trevlig dag på Eddahallen där det var taekwondo-DM.

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback