forts på förra inlägget

Ojoj, jag skulle ju fortsätta uppdatera om förra helgen osv, men det har inte blivit av. Får ta tag i det nu då. De kommer att bli i form av bilder o lite text. :)

 Vi åt middag hos Sandra.

 Sofie hälsade på Olgot :)

 t o m Emma fastnade på bild :)

Vi hade en trevlig kväll med tjejerna hemma hos Sandra.
På söndagen så kom dom hit till mig och åt lunch. Jag bjöd på en linssoppa som uppskattades även av dom som aldrig provat äta linser förut. Men den var ju faktiskt rätt god också! :)

Det var väl vad förra helgen hade att bjuda på.

Sen har det varit jobbvecka. Jag har jobbat och sovit och det är nog allt. Jag har varit så otroligt trött och jag tror jag har haft feber också. På måndagen gick jag och la mig kl åtta!! Och sen sov jag till nio. Och jag som är en kvällsmänniska kan inte minnas när jag gick och la mig så tidigt senast. Kanske när jag var åtta år?

Igår hade vi lärarträning - afrikanskt med Emma. Och det var jätteroligt. Tyvärr går det rätt fort och är både mycket hopp och mycket djupa positioner. Dessutom var det roligt... så självklart lyckades jag skada knät lite. Är lite osäker egentligen... tror att det var underbenet som gled åt sidan och att jag fick en liten knäpp på menisken igen. Så det gjorde lite ont och det är lite sämre idag, men det är inte alls som innan när jag gjort illa mig. Skönt! Men ändå skrämmande. Jag VILL bli bra snart! Alltså, opererad och BRA. På riktigt.

Ikväll blir det nog lite partaj med Maya och Jessica. Kan nog bli trevligt.

Nu ska jag gå och duscha!
Kram på er.. jag hoppas ni får en trevlig helg!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Ja jag hade då kul igår iaf. :) Hoppas ni med hade det. Inte så konstigt att det mest är bilder från då ni sminkade er, mkt mer än så hann vi väl inte med? :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback