Skyltdocka

Idag har jag och Maya agerat skyltdockor hos Se & Synas.
Här är några bilder:

image795
     

För detta jobb så fick vi var sitt par solgalsögon i 600 kr-klassen. Inte helt fel!

image800
image801


Dessutom har jag nu några endagslinser med mig hem som jag ska prova. Har ju haft rysliga problem m mina linser nu ända sen i somras. Idag i skyltfönstret provade jag en annan slags lins som man också kan sova i, men med samma resultat. Det skaver o gör ont i ögat o till slut får jag panik och bara måsta plocka ut dom.
Maud tittade i ögonen och sa att det såg väldigt irriterat ut och kom med teorin att jag kanske inte tål silikonet i linserna. Så nu testar jag endags och det verkar redan bättre! (peppar-peppar) Jag hoppas verkligen på att det ska funka!

Nu ska jag sova innan det är dags att stiga upp och kolla på taekwondo DM på Eddahallen imorgon bitti.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Synd att jag inte var i stan annars hade jag kikat förbi när ni stod skyltdockor!! Fina brillor, kanske inte något man skulle lägga ut så mycket pengar på i annat fall! Trevlig helg på dej!!

Postat av: Erika

HIHI vilka fina skyltdockor! Du ska då alltid hitta på massa crazy-grejer att göra....kram.

2008-04-26 @ 15:54:18
Postat av: Johanna

Gud så läckert!!! Vilken skoj idé!

2008-04-26 @ 18:27:41
URL: http://www.johannaagnes.blogg.se
Postat av: Maya

Det va riktigt kul igår.. :) Hoppas vi får fler uppdrag. Lätt värt ju!

2008-04-26 @ 18:31:44
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: Per

Ha ha.. såg grymt kul ut :-) hur länge stod ni där?

//Per

2008-04-27 @ 22:49:03

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback