Härnö, här vi cöm!

Imorgon bitti så åker jag och Mattias ner till Härnösand för att hälsa på Linda (matte syrra) samt hennes barn. Filip ska tyvärr vara hos sin pappa, men Frida och alldeles sprillans Karl kommer iaf att vara hemma. Jag har inte träffat Karl ännu så jag ser fram emot det. Han är säkert supersöt!

Vi ska även passa på att fara en sväng på IKEA och kolla på soffor. Vi behöver verkligen en ny!! Den här är sååå dags att kasta på tippen!

Annars idag har jag spenderat mycket tid till att se på sex and the city, season 1. Helt najs!

Har även träffat Jessica och tagit en fika. Very nice!

Nu är det dags att sova så jag orkar upp tidigt imorgon så vi kan åka i hyffsad tid.

Ta hand om er här hemma!
Pussar, Pia


Kommentarer
Postat av: Jessica

Var väldigt nice med lite te, hoppas bara att vi var bättre än vanligt på att viska :)

Puss!

2008-08-04 @ 00:34:27
Postat av: Maya

Ojsan råkade gå in genom eran dörr och här hittade jag en dator. Lånar den lite bara.. Enjoy Härnösand! Hoppas ni hittar en soffa. Puss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback