torsdag 21/8 -08

DEN STORA MACKDAGEN

Idag har jag, Emma och Ruth stått på Nordanå och gjort mackor. Närmare bestämt 358 st tekakor!!! Helt galet många och helt galet lång tid har det tagit. Jag har jobbat nästan tio timmar idag. Duktigt av oss!

Imorgon kommer Kathleen Quinlan hit. Jag ska hämta henne på flyget och skjutsa henne till hotellet och även visa henne vägen till musikskolan osv.
Lärarworkshop imorgon 13-15, men jag har nog inte tid att vara med... (och vågar inte riskera nåt m knät så nära operationen heller)
Elevworkshops lördag 12-13, 14-15 (två olika). Hoppas de anmäler sig imorgon. Jag ska iaf dit och titta på den senare. Ska bli roligt!

Fullt upp med jobb nu. Stress!!
Men kanske att det snart kan lugna ner sig... hoppas!

Annars har det ju faktiskt varit en helt ok OS-dag idag också. Ett silver och ett brons. Kul efter all medaljtorka. Hade börjat ge upp hoppet för den här gången... har ju inte gått så värst bra för Sverige trots att vi har så många duktiga idrottare!
Håller tummarna för Clüft imorgon.

Jo, just ja... jag har ju klippt mig idag också!
Likadant, fast kortare... ungefär.

Najs najs.
Ha en bra dag så ses vi o hörs!
Kram, Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback