Torsdag 7 augusti

Ikväll är det sista lanternan för sommaren 2008. Redan!
Hur är det möjligt? Jag har dessutom bara varit på tre torsdagar! Mitt älskade Lanternan...
Betyder det att sommaren är slut nu? På riktigt? Vädret tyder ju tyvärr på det, men jag hoppas hoppas hoppas verkligen på en vändning snart! Några fler timmar sol måste vi ju få!
Jag har lite ångest över att jag inte är på Lanternan ikväll, men det kändes inte som att nån som jag känner ska dit och förra veckan var det visst väldigt lite folk...

Så i stället så har jag förberett inför festen här hemma på lördag. Jag och Maya har varit på MAXI och storhandlat. Matte har målat hyllor. Och vi har planerat vad vi ska bjuda på osv.
JULIA kommer ju hem så då är det PARTY PARTY!!! För er som inte ska hit på fest så hoppas jag att vi iaf ses  på station senare på kvällen. :)


Nu ska jag gå och pyssla vidare med annat en stund innan det är dags att sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha;)

2008-08-08 @ 15:32:06
Postat av: Maya

...Och STORpantat. Fast efter helgen lär det behövas en gång till. :D

Postat av: Erika

Hejsvejs!



Jag vet inte när jag kommer upp -det kommer nog inte att bli i augusti iallafall. jag är glad att jag fick citera från din blogg, annars hade jag aldrig orkat göra inlägget -så går det när man väntar för länge. Vad fin du va i nyklänningen förresten.

2008-08-10 @ 23:03:50

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback