Yes! Äntligen piggare

Hej!

Idag känner jag mig äntligen piggare efter förkylningen. Skönt!

Allt det här har hunnits med:

* Jobbade mina timmar - skönt att vara tillbaka på jobbet

* Torkade golven

* Lagade middag och efterrätt tillsammans med Matte.
Det blev krutrökspaj med champinjoner, purjo och tomat med romsås och en fräsch grönsallad.
Sen kladdkaka med grädde och hallon efter det. Gott!

* Mamma och pappa hälsade på och uppvaktade mig i förskott.
Det var trevligt att ha dom på besök. Jag fick även några presenter av dom. En kameraväska, en glöggpanna, glöggsetet från blossa och muggar som jag önskat mig från duka. Jättefina saker alltihop!




* Bakade lite julgodis till imorgon:




* Sen har vi bara chillat lite och sett på tv före Matte skulle på jobbet. Nu har han farit och jag ska nog gå och starta en till diskmaskin.

En trevlig dag har det varit. Kanske framför allt för att jag inte har varit trött hela dagen. T o m torka golven var kul idag! Jag har varit på bra humör. Och det kändes så kul att göra fint och middag för att mamma och pappa skulle komma.

Nu är det bara att börja förbereda inför morgondagens festligheter!

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att du börjar piggna till! Låter mysigt med födelsedagsmiddag med föräldrarna...

Jag har just skjutsat Lourens till stan och ska nu till att hoppa i duschen och försöka göra mig anständig inför kvällen innan Konrad vaknar. Vet fortfarande inte hur det blir med sjuts/körning och andra praktiska saker inför kvällen, men jag hoppas att vi kan komma förbi en sväng.



Ha en fortsatt bra dag!

Kram kram!

2008-12-06 @ 11:18:42
Postat av: jessica

sg att du fyllde år :) Grattis :D

Postat av: Linda

Grattis i efterskott!

kanske ses när du kommer ner till Maya.



Ni får gärna titta förbi om ni får en stund över så får du en tjuvtitt på hur Mayas nästa lägehet ser ut också!

2008-12-08 @ 21:26:50
URL: http://abyloppan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback