En vecka sen sist

Ja, nu har jag varit riktigt dålig på att blogga. Men jag har faktiskt inte orkat. Efter en dag med både kansli- och dansjobb så har jag kommit hem död om kvällarna och bara velat sova. Nu har jag sovit ut till elva idag på min lediga dag och jag tänkte göra ett kort inlägg.

Har förutom jobb hunnit med två korta svängar till Byske. En gång för att uppvakta lilla Anja, som inte är så liten längre, på två-årsdagen. Grattis! Hon fick teaterbiljetter till Maskresan samt ett pussel. Jag hoppas teatern är bra, pusslet verkade iaf roligt. Det är lite svårt för henne än, men hon tyckte det var kul att bygga med hjälp. Jag tycker att hon verkar vara en mycket lovande pusselbyggare.

image659

   

Andra svängen till Byske var igårkväll när jag skulle hämta min fulla pojkvän som "fiskat" sen mitt på dan. Han låg ute i bilen o sov medans jag var upp en sväng hos Frida o Lourens. Fick sitta å hålla Konrad en stund. Sååå mysigt! Sen innan jag for så han Emma o Ronny komma med sin lilla nya bäbis också. Han var jättesöt! Blont hår o Emmas näsa. Och vi tror att det är Ronnys mun. Ganska stor mun hade han. Men han låg nerbäddad hela tiden så jag har inte sett honom så mycket. Måste träffa dom en längre stund snart! (hur nu det ska hinnas med)

Var även hos sjukgymnasten igår. Jag var jättepeppad på att börja min rehab-träning. Men tydligen så skulle vi bara prata igår. Så rehaben startar till veckan: mån, ons, fre!!  Det blir nog bra. Men det blir ett pussel m alla timmar som ska jobbas.

Har iaf tänkt försöka vara ledig från kansliet på onsdagar. Jag kan behöva några lediga timmar någonstans.

Igår började jag o Jessica planera övningar till AUDITION till Hemsöborna (sommarteatern). Det ska bli riktigt spännande att för första gången hålla i en sån. Kul kul! :)

Nu ska jag äta amerikanska pannkakor m lönnsirap o jordgubbar. Mums!

Ha de! ;)

Kommentarer
Postat av: Maya

Ja det kan nog vara nyttigt för dig att få några lediga timmar. Kanske du känner för att gymma nån dag om du känner att du fått för mycket ledighet? :)
Vi ses ikväll på Station! Ska bli kul att få dansa loss lite, känns som det var ett tag sen för min del.
Skål!!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback