FETTISDANSEN :D

Hej hej!

Idag är det fettisdag!! :D
Det har jag firat med att göra en hyperaktiv semmeldans, även kallad fettisdansen. Dokumenterat av Maya:

 
(sista bilden så ville maya att jag skulle visa hur vig jag är med en pose, så den var inte med i dansen men fick komma med i bloggen ändå)

Sen har jag ju självklart också firat fettisdag med att äta semla:
image644

Men trots detta glada semmelutbrott så var nog dagens höjdpunkt att jag o Jessica åkte upp till Piteå för att dansa simonson tillsammans med lärarstudenterna. Ninnie höll i lektionen och det var bara sååå roligt! Och alldeles, alldeles på tok för länge sen. Simonson är ju så roligt! Och bra! Stackars min kropp blev nog chockad av två timmars intensiv dansträning. Och det blev nog hjärnan med iom att lärarstudenterna redan gjort det här övningarna vid flera tillfällen. Vi fick öva oss i att snappa fort! Nåt man verkligen tappar fort när man bara undervisar själv.

Nu är det dags för sängen.
Men vi ses o hörs! Hoppas att ni alla ätit en semla idag. Och att ni tagit några danssteg. Det mår man bra av!
Kram kram kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

En semla har jag tagit mig men tyvärr inga danssteg, jag ska skärpa mig på den fronten :)

Postat av: sandra

Du är så otroligt lik din mor på bild!!

2008-02-06 @ 13:01:37
Postat av: Ida

att du gillar dom :D Fantastiskt att någon uppskattar dom. Nää det var Marie, det var nästan alltid en kvar också fick alltid Emanuel den bara för han tyckte det var sååå gott, så där satt jag och sura med min lilla riskaka :P
Hahha, måste nog gå och köpa det nån dag! var längesen!
Hoppas det gick bra på jobbet idag!

2008-02-06 @ 22:47:39
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Maya

Nähe, så lik mamma är du väl inte? Nu kan jag inte hålla med dig Sandra. :) Hon är mer lik pappa isf.

2008-02-09 @ 23:38:45
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback