haha, där ser man?

Idag har jag jobbat 10-21.30. Mitt på dan hade jag en dryg timmes lunch då jag for ner på stan o klippte mig. Ingen kommer att se nån skillnad iom att jag sparar håret, men det var ändå trevligt. Och håret känns mjukt och skönt.
När jag väl jobbat alla dessa timmar och äntligen kom hem så insåg jag att jag glömt mobilen i danssalen. Så Matte fick lov att skjutsa tillbaka mig innan han skulle på jobbet. Så jag var hemma igen 21.45. Nu har jag kollat allas bloggar och mina andra varje-dag-sidor. Jag är helt slut och ska gå och SOVA!!! Det ska bli såå skönt. :)

Imorgon är ju också en dag. Då ska det göras mackor till lövångersrevyn, skjutsas dansare till musikskolan och sen dansas på se o synas på eftermiddagen. Det blir spännande det! Var superliten yta som jag ska dansa på så vi år se hur det går!

Roligaste händelsen idag:
Jag träffade tjejen som stod i garderoben på statt i lördags på stan. Hon kom ihåg mig och sa att hon hade hittat min kofta senare. Så nu är det bara att knata förbi statt o se om den är kvar!
Hon kanske inte var sån bimbo ändå? Jag är impad att hon kom ihåg och att hon faktiskt pratade med mig, fast jag hade varit så arg på henne i lördags!
Så ja, där ser man! :)

Nu är det dags för sängen! Sååå skönt! :)

image645

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, hur ofta händer det att någon från garderoben kommer ihåg vilka dom pratar med under kvällen?? :P
tur att hon gjorde det iaf så du fick igen din kofta :)
Tränar du taekwondo fortfarande förresten??
Kram Malin

Postat av: Maya

NEW YORK, NEW YORK!!!!
Jag vill verkligen verkligen dit igen. Hade ju sååå kul. På den bilden var vi minsann inte pigga. Va korthårig jag va, det är jag ju inte nu. :)

2008-02-09 @ 23:31:09
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback