Ninnie-helgen

Hej hopp!

Ska lite kort berätta om hur helgen har varit innan det är dags för mig att gå och sova. Är verkligen supertrött efter en låååång arbetsdag! For hemifrån 07.20 för att jobba i Boliden 8.10-12.20. Sen körde jag raka vägen till musikskolan, hann kolla av läget på kansliet o jobba lite innan det var dags för möte med danslärarna + B-M. Efter det jobb på kansliet fram till kl fyra då jag skulle undervisa i flamenco. Efter flamencon fick jag rast och får hem i ca en timme och åt middag. Sen tillbaka till kansliet där jag jobbade till 21.30!!! Helt galet! Det är nog för mkt... det är ju som att jobba 7-21.30 fast med två timmars rast. Jag är verkligen trött nu!
Åter till helgen:

Fredag:
Började med jobb och sen danslärarträning. Så himla härligt att få träna lite själv äntligen. Bara stå o koncentrera sig på sin egen kropp och allt man måste tänka på och jobba med (vilket är en hel del). Sen efter teknik/uppvärmningsdelen så fick vi göra två härliga diagonaler och en danskombination.
TACK Karolina! :D

Skyndade hem o bytte gardiner o gjorde sista städningen innan det var dags att hämta Ninnie. Jag, Jessica och Ninnie åt middag på restaurang Viking. Och ett och annat glas vin slank ner också. Mycket trevligt att få sitta med tjejerna och snacka o slurpa vin. Efter vi ätit klart så gick vi en sväng på Calles och avslutade kvällen med en drink och ännu mera prat.
Det var otroligt trevligt!

Lördag:
Först blev det shoppingrunda på stan. Alla fyndade minst en BH på rean på twilfit. Det innebär att vi fått fantastiskt bra BH:ar till normalt pris. Nice! :D
Efter shoppingen så drog jag o Maya till Gamla Falmark och åt lite tårta hos Linn som fyllde år på torsdagen. Det var smarr! Och de har verkligen fått superfint i huset!
Direkt efter falmark så plockade vi upp Jessica, Ninnie och Matte och handlade mat på ica. For hit o åt - tortillas! Mums!
Några drinkar, duschar och sminkningar senare så tog vi taxi ner till Station 8. Var dock ingen höjdarkväll för mig...

1) Blev skallad på dansgolvet bakifrån... hur går det till? Borde man inte veta att det står massa folk runtomkring? Det var iaf en rätt rejäl smäll så sen fick jag ont i huvudet och nacken blev ju inte mindre spänd efter det.. :(

2) När jag skulle hämta ut mina kläder ur garderoben så fick jag inte min kofta (som jag dessutom bara använt en gång innan). Jag blir så ARG!!! Och tjejen som stod i garderoben bad inte ens om ursäkt!!! Kan även nämna att jag inte fick ut min favvosjal på juldan... ska typ aldrig hänga in nåt jag tycker om där igen! Så nu vet ni varför om jag dyker upp i skabbiga kläder! :/ (jäkla blonda bimbosar som jobbar där :P)

Söndag:
Var en riktig slappardag. Vi såg film och åt pizza och degade i soffan.
Sen var det dags för undervisning för mig. Den gick riktigt bra. Både med femåringarna och med dom äldre. Så det var kul!

Här är några bilder från helgen:
 På väg till Falmark. Typiskt Systrarna B!
 Linn, 22 år
 Maten. Kolla så härligt mycket guaco!! :D
 Håret
 Drinken
 Alla vill fota sig med Ninnie :)
 Jag beställde flashiga drinkar. Inte så imponerad, men helt ok...
 Girlsen ute på krogen

Det är allt för ikväll!
Vi ses o hörs!
/Pia

Kommentarer
Postat av: maya

Synd att inte kvällen vart så bra för nån utav oss. får bli bättre en annan gång. :) Snygga bilder blev det ju iaf :)

2008-02-05 @ 11:59:39
Postat av: Erika

Du kan ju bara leta efter blonda bimbosar på stan med en snygg kofta och sjal och sparka ner dem med dina taekwondosparkar.

2008-02-05 @ 22:50:52

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback