onsdag 13/2

HAHA!
Eller hej :)

Ojoj, precis som jag har skrivit att jag försöker skriva minst ett kort inlägg varje dag så tar det slut med det. Igår när jag kom hem efter en 12-timmars arbetsdag så orkade jag verkligen inte skriva. Men nu ska jag försöka ta tag i det här igen.
Vill börja med att gratta Emma o Ronny som fått en pojke idag.


Annars har jag jobbat o jobbat idag. Och efter det körde jag ett knärehab-pass. Tror nog att det kan vara bra för mitt knä. Från början när jag gjort mig illa gjorde det ju så ont o kändes bara som att det blev sämre. Men nu har det gått bra! Imorgon ska jag tillbaka till ortopeden. Får se vad han har att säga då? De har väl förmodligen fått svaren från MR. Blir spännande. Men jag är orolig för att de ska säga att det inte syns nåt alls...

Ska även till optikern o prova synen. Och efter dom båda grejerna så ska jag luncha m Sandra o Frida o deras bebisar. Det ska bli trevligt. Och efter det ska jag fika med Vickan. Najs najs! Ska kolla om hon är nog taggad inför tävlingen. Och sen blir det undervisning. Ska m a o inte jobba nåt på kansliet imorgon. Blir på fredag ist.


Nu ska jag o Matte kolla lite på Eureka, serien vi ser för tillfället, och sen ska vi sova.


Jag hoppas alla får en fin alla hjärtans imorgon!


Kramar, Pia


Kommentarer
Postat av: Karolina

Självklart kan jag hjälpa dig med tips. Tar det när vi ses nån dag framöver...


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback