Tjaaaaa....

Det finns väl egentligen inte mycket att säga om den här dan. Har haft en otroligt dålig dag idag då jag helst bara hade stängt in mig i lägenheten och inte pratat med nån! Usch, ville bara vara för mig själv ett tag!
Tror stressen börjar ta kol på mig. Men snart så... kanske... det blir bättre? :)

Har iaf fått ett glatt besked idag:
Idrottsmedicin i Umeå torsdag 13 mars!
Så det tog ju inte sååå lång tid ändå. Ska bli väldigt intressant att höra vad dom har att säga.

Jo, just det ja.. började på rehaben idag också. Inte positivt! Fick flera ggr känslan av att han trodde jag var lat alternativt dum i huvudet, och jag tror faktiskt att han missförstod kanske 50% av allt jag sa. Lägg till det på att inte vilja prata med någon, och det blir inte bra!
Jag hoppas iaf att det blir bättre på onsdag då det är dags för nästa pass.

Ha det gott!
image665


Kommentarer
Postat av: sandra

Tråkigt med alla tråkigheter! Och ja, när ni säger det så ser det faktiskt ut som en korv. Det blev helt plötsligt en inte allt för fin bild..

2008-02-26 @ 19:43:53

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback