2008 - helt ofattbart!

Ja, nu har det redan gått en vecka av år 2008. Så otroligt fort tiden går! Jag vill faktiskt inte att det redan ska vara dags för 2008, att jag helt plötsligt ska vara inne på mitt 27:e år?!! Det är ju helt ofattbart och jag kan nog faktiskt inte gå med på det. Känns inte helt rätt... Var är utbildningen, superjobbet, egna firman? Börjar ju vara dags att börja tänka på familj o allt möjligt (iaf enligt ursprungsplanen man hade när man gick ut gymnasiet... för snart åtta år sen!)

Ja, hursomhelst så tänkte jag inte klaga mer över det nu utan tanken var att jag skulle uppdatera lite om vad som hänt under det nya året.

ONSDAG:
Började med att jag o Jessica for på gymmet. Förkyld som jag fortfarande är så var det väl ingen lysande idé. Hade ingen ork över huvud taget! Men jag var ju envis så det gick ändå rätt bra.
Efter det var det lunch på CK, lite shopping på stan och sen kl sex så träffade jag Linn på Wayne's och åt middag med henne före Eva o Julia kom dit. Caféreunion! Den enda vi saknade var Ida som redan åkt tillbaka till Umeå.
Vi satt på Wayne's o myste till kl nio när de stängde.

TORSDAG:
Maya åt middag med mig. Vi lagade quesadillas med guacamole, creme fraiche och salsa till. Supergott!
image577

Sen efter det så satt vi uppe o la pussel - till kl halvtre på natten! Ingen av oss insåg att klockan var så mycket. Matte gav upp lite tidigare o somnade på soffan i stället. Men vi har haft mkt trevligt med detta pussel, en mycket bra julklapp! Tack, Matte! :)
 

... här blev jag avbruten i mitt bloggande och nu är klockan mycket. Får fortsätta en annan dag. Ha de! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad kul med pussel.. minns inte hur länge sen det var man satt och knåpade med sånt.. hoppas allt är bra. /L

Postat av: Ida

Ååh pussel som är så kul:) Ser snyggt ut. Trist jag missade reunion men vi får ta igen det i sommar! kram

2008-01-07 @ 20:43:56
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Per

Yo cooling! Attans att man inte hann med någon kaffe i jul! Jag försökte ju så gott som möjligt hålla ställningarna på CK :-P

//Per

2008-01-07 @ 21:56:49
URL: http://www.raiia.se
Postat av: pet

tipsar om roliga pussel som bla finns på claes ohlsson. wasgij: du bygger inte det som är bilden, utan vad dom på bilden tittar på.
jan van hasteren: det händer små saker i bilden i pusslet under tiden du bygger det.

:D

2008-01-07 @ 23:35:38
URL: http://dobbido.paltkoma.se
Postat av: Maya

Äntligen är pusslet färdigt! Puh!
Jaha, när ska vi börja på nästa då och vem äger det pusslet? Jag är peppad redan.

2008-01-08 @ 01:25:59
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback