Alldeles för sent för att blogga...

Men vad gör man när man har vänt dygnet o syrran aldrig går hem om kvällarna? :P

Tänkte fortsätta mitt inlägg om första veckan på nya året som jag påbörjade i förrgår eller när det nu var. :D

Fredag 4/1:
Först var jag seg o långsam på att göra mig klar. Sen så for jag o Matte ner på stan, åt middag med Maya på hennes rast (snälla som vi är) och sen kollade vi kläder åt honom till begravningen. Nu är både kostym och vit skjorta inhandlad. Själv har jag ju ett överflöd av kläder som jag försöker gå igenom o rensa nu, och jag tror faktiskt att jag har hittat kläder som jag kan ha. Tur det för Mattes kläder var inte superbilliga direkt. Men jag förstår att han vill ha kostym. Han ska ju bära kistan o allt. Synd bara att det inte är kläder som han kan använda oftare efteråt.

På kvällen såg vi en film med Will Smith som jag laddat ner, I am Legend. Den var inte alls så bra. Jättekonstig faktiskt. Tur att han är snygg iaf... :P
Sen byggde vi nog lite på pusslet också.

Lördag 5/1:
Fridas födelsedag! Grattis!
Vi åkte till Byske o firade henne. Fick massor av gott fika och så fick jag mysa med lillkillen också! :D
Och sen en stund innan vi skulle åka så kom familjen Dahlberg/Molin förbi också. Kul kul!

image584 
Födelsedagsbarnet

 coola killen Konrad  Lourens o Konrad
 mamma Sandra       Systrarna Anja och Astrid

Sen på kvällen så for Matte till Pontus o kollade hockeyn medans jag fick besök av Julia, Linn, Maya o Sofie.
Vi hade en trevlig kväll med starka drinkar o gott vin, brie och praliner. Mums!
Sen vid tolv splittrades vi. Linn tog bussen hem till Falmark, Julia cyklade hem för att sova/packa inför hemresan till Örebro och Jag, Maya o Sofie fortsatte kvällen på Statt. Jag hade en riktigt trevlig kväll, även om Statt var som ett skämt... så lite folk kan jag nog inte minnas att det varit nån gång! Iaf inte på väldigt länge. Men jag hade fortfarande roligt. Här är lite bilder från Lördag - by night:
 Drinkarna

 Hoppen

 Krogen

Söndag 6/1:
På söndag var man ju inte helt oväntat lite seg så vi var inne hela dagen om jag inte minns fel. Vi byggde klart pusslet, limmade det, åt middag med syrran och sen såg vi Boondock Saints. Nice nice.
Matte for på jobbet vid halvtio o då passade jag o Maya på att se Men in Trees o käka chips o dip (som vi till slut lyckats köpa efter besök på sex olika mackar!!).

Måndag 7/1:
Det är ju idag! Och nu är jag äntligen ikapp.:D
Jag har lyckats få en hel del dansplanering klar. Känns skönt! Kanske är redo inför morgondagen när det drar igång igen? Hehe, inte riktigt men nästan. Skulle säkert funka som nu, men jag vill göra lite till. Haha. Men det får bii imorgon.
Sen så har jag o Matte dragit igång nån sorts storrensning av sovrummet o alla garderober o gud vet vad. Så nu ser vardagsrummet ut som ett bombnedslag. Men snart så kanske det blir lättare att leva i hela lägenheten om vi lyckas slänga lite grejer!
När Matte for på jobbet så passade jag o Maya på att se ännu mer Men in Trees. Jag har sett alla förut, men jag har absolut inget emot att se dom igen. Lite kärlek på tv mår nog alla bra av. :)

image599

Kommentarer
Postat av: Lisa

boondock saints jag älskar den filmen, man kan se den massor av gånger,och han är ju lätt superdupersnygg han som spelar connor. och det där med att rensa garderober.. suck.. jag har inte ens packat upp allt ur lådorna sen vi flyttade hit. måste ta mej i kragen..

Postat av: Mamsen

Pussel! Har vi massor i Båtvik. Kom och hämta!

2008-01-08 @ 15:47:33
Postat av: Johanna

Gud så söt bild på Konrad i kepan! Vilken tuffing han blev!!!

Jag tycker mig faktiskt se lite Jerry i bilden på Astrid. Dahlbergs-generna verkar inte vara så starka ;). Jag menar, Anja är ju Jerrykopia i en mindre version!

Ha d gott...kram j

2008-01-08 @ 23:24:18
URL: http://johannaagnes.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, härliga bilder!! Saknar dig.. Konstig känsla att vara här..ställer in mig så snabbt när jag är hemma att det aldrig känns som att jag varit borta och direkt jag kommer hit känner jag mig typ som en främling..tur det går över rätt fort, men dock..
Love you! Puss

2008-01-08 @ 23:31:26
Postat av: Mayo

Ett lager utav Chirre å dirre, våfflor, marabou daimchoklad, coca cola, marabou apelsin krokant, julmust, kladdkaka.. You name it. Det är vad vi skulle haft ikväll!
M.I.T. is tha shit! SB oxå för den delen.

2008-01-09 @ 01:30:24
URL: http://mayan.blogg.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback