Ang wap

Hej o hå!
Nu sitter jag hos Erika och skriver. Vill  bara säga att det inte var någon höjdare att blogga från min mobil. Antalet ord i förra inlägget är exakt så många som jag kunde skriva innan det blev fullt. Så det går ju inte göra några längre inlägg där! :P

Vi ska upp tidigt imorgon så jag ska inte sitta här och hålla mig vaken.

Var iaf trevligt att åka bil ner med Sofie och se hur hon bor och hur hon har det. Hon bor verkligen på landet! Det springer faktiskt kor överallt. Men riktigt mysigt och härligt och vi hann med två jättefina promenader.

Nu är jag då i göteborg. Har ätit lunch på en Hare krishna-restaurang. Sen gått på atma yoga i slottskogen och efter det middag på en indisk restaurang. Så man kan säga att det här är India Day. Men väldigt trevligt. Får beskriva mer detaljerat senare.

Imorgon bitti bär det av mot Danmark. Ännu mer road trip - den här gången med Joy, Erikas bil. Najs najs!

Ha det bäst!
Puss o kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt det låter! :) Du kan verkligen det här med att ha semester och ta vara på den :) Kraam!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback