Från nu och så backar vi...

Just nu sitter jag här med magen full av taco tubs. Jag, Matte o Maya har precis ätit och det var superdupergott!

Igår så gick jag, Matte, Jessica o David och åt på restaurangbåten Sigrid. Maten var inte så jättebra, men sällskapet trevligt! Efter det så var vi förbi hemma hos J o D en stund, sen for tjejerna till Vickan och killarna till moröhöjden.




Igår på dagen låg jag ute och njöt av solen och jag tror jag lyckades få lite färg iaf. Inte så mycket att jag känner mig brun, men jag är definitivt  brunare. Najs! Mer sol till mig, tack! :D

På fredagen åkte vi till Byske och skulle hämta Mayas bil. Vi åt grillat hemma hos mamma och pappa och det var riktigt trevligt. Helt oplanerat så var vi helt plötsligt hela familjen där. Mamma, pappa, Karin, Tommy, Jag, Matte, Maya och Simon. Sen for Matte till Nils och byggde ihop en dator till honom och jag träffade Erika och tog en promenad. Det var väldigt vackert nere vid havet och älven.




På torsdagen var det reggaekväll. Jag och Erika började med att gå på yogan och till min stora glädje så tyckte hon om det! Dessutom har vi båda två träningsvärk. Perfekt! Efter det åt vi middag hemma hos Erret och drack mojitos och åt färsk ananas och melon före det var dags att gå ner o dansa på Lanternan.



   

Nu ska vi titta på lite film. Hoppas ni gillade uppdateringen!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Malin

Så härliga bilder du hade tagit, verkligen skriker SOMMAR om dom! :)

Roligt med uppdatering så man vet vad som händer under sommaren =)

Kram

Postat av: maya

Tack för ikväller. även om vi till stor del bara sov och degade i soffan. Men det får man göra på en söndag.

Skaru me till båtvik oavsett väder imorn?

Puss

2008-07-14 @ 00:43:10
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Låter helt underbart med sol. Fick en liten glimt av den också. Bara att hålla tummarna att det håller i sig.

2008-07-14 @ 09:03:26
Postat av: Per

2008-07-14 @ 16:31:01
URL: http://www.raiia.se
Postat av: Anonym

oj.. tryckte lite snabbt där! Jag hoppas du håller kaffekoppen högt!! Vissa jobbar ju på hårt medans andra bara slöar ;-)



//Per

2008-07-14 @ 16:33:47

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback