Ligger i soffan m rosa

Hej!

Nu ligger jag i soffan o slappar vid min lilla rosa dator. Jag tycker det är otroligt lyxigt o najs att kunna ligga ner, med datorn på magen o surfa runt. Perfect! :)
Både jag o Matte är rätt förkylda. Han hostar som en galning och jag kan knappt andas. Så vi har tagit det rätt lugnt idag. Kom hem från Byske vid två-tiden, åt lunch o sen somnade vi i soffan. Vaknade, åt middag o såg en film. Ungefär så har dagen sett ut. Men med det här vädret blir man ju absolut inte sugen på att göra nåt annat!
Imorgon har vi bokat in tvättid, så är det sånt här väder så kommer det att spenderas med att tvätta och vika kläder. Vore faktiskt bra att få det gjort.
Sen på kvällen så är det ju reggaekväll på Lanternan, något som jag sett fram emot i flera veckor nu. Det ska bli skoj! Jag lär ju stå på dansgolvet hela kvällen. Sååå kul! :D

Igår var vi faktiskt också på Lanternan. Vi började med att grilla hemma hos Lisa och Petter och sen for vi ner på Badis. Det var faktiskt riktigt mycket folk och riktigt trevligt också. Tänkte lägga in lite bilder från det...

Hemma hos Petter o Lisa:
   
   

Nere på "Badis" - både ute o inne:

  

   
  

Det var allt för idag. Nu ska jag peppa inför tvättdag imorgon! :D
Sov gott alla mina vänner!
Kram, Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback